Accueil - Contact      Destinations | Catalogue | Conseils | Forums | Ressources | Sur la route | Santé | Magazine  

Saturday, May 26th 2012, 7:40pm UTC+2

You are not logged in.

• Login
  • Register

wcf.user.option.userOption43: Thailande, Chine, HK, Macao, Taipei, Singapour, Crète, , Maroc, Egypte, Turquie, Prague, Budapest

1

Thursday, May 1st 2008, 10:13am

résa hotel Singgahsana à Kuching sécurisée ?

Bonjour,

Je souhaite réserver 2 nuits au Singgahsana à Kuching, mais il n'existe pas de site web sécurisé pour le faire, on m'a demandé d'envoyer par fax un formulaire de résa avec copie de ma CB recto verso.

Je ne trouve pas ça hyper sécuritaire, d'autant que j'ai déjà eu un problème d'arnaque à la carte bleue en Asie rien qu'avec le numéro de carte, sans même avoir donné le code secret à 3 chiffres qui figure au verso.

Du coup je psychote un peu, mais cet hotel a l'air vraiment chouette et je ne veux pas passer à côté.

Quelqu'un a-t-il déjà réservé ainsi avec eux avec/ sans souci ? Sinon, connaissez-vous un autre moyen de faire ?

merci beaucoup !

wcf.user.option.userOption43: un Monde presque parfait...

2

Sunday, May 18th 2008, 6:10pm

RE: résa hotel Singgahsana à Kuching sécurisée ?

Voici la page de réservation, apparemment c'est sécurisé, et on peut le faire en ligne.
Je n'ai jamais eu de problème avec ce système "V certify"

https://secure.hostelworld.com/enterdetails.php?PHPSESSID=b719a8fd7d725ad9583931ceea64070d

Singgahsana Lodge, Kuching
Arrive: Wed 21st May 2008 Depart: Thu 22nd May 2008
Booking Summary

Date Room Details Per Bed Pax Total
Wed 21st 4 Bed Room (Shared Bathroom) €6.66 4 €26.62
TOTAL: €26.62
10% Deposit / Downpayment $4.15 £2.12 €2.66
Service Charge $2.00£1.00€1.50
TOTAL PAYABLE NOW: $6.15£3.12€4.16
The balance of MYR115.20 ($37.34) is payable when you arrive at the property The balance of MYR115.20 (£19.08) is payable when you arrive at the property The balance of MYR115.20 (€23.96) is payable when you arrive at the property
You can also pay in US$ UK£ Euro€
Get Cancellation Protection for €4.00
In the event that you have to cancel for any reason, we will credit the deposit paid here for use against future bookings on this site. Cancellations must take place online, 24 hours ahead of your booked arrival. more info...
Gold Card €7.50
Tick the box to buy a Gold Card and pay no fees for 12 months. Starts right now!

Every reservation means a donation. We send part of your service charge to help with worthy causes in poorer communities throughout the world. To date your reservations have helped raise $496,257.69. More Info

First Name: Last Name:

Email Address Gender
Nationality Arrival Time
Phone number: Country/Cell Mobile Text/SMS (FREE):
Enter Discount No/Gold Card

Pay By Card
Pay By

Card Holder's Name Card Number
Card Type Expiry Date
If you have a PayPal account you can now complete your booking using your paypal login.

Cancellation Protection
In the event that you have to cancel for any reason, we will credit the deposit paid here for use against future bookings on this site.
Cancellations must take place online, 24 hours ahead of your booked arrival.
I accept the Terms and conditions

wcf.user.option.userOption43: Thailande, Chine, HK, Macao, Taipei, Singapour, Crète, , Maroc, Egypte, Turquie, Prague, Budapest

3

Monday, June 2nd 2008, 7:20pm

Désolée de cette réponse tardive, mais merci beaucoup Pats !